Al helemaal gesetteld - Reisverslag uit Esbjerg, Denemarken van Sanna Ven - WaarBenJij.nu Al helemaal gesetteld - Reisverslag uit Esbjerg, Denemarken van Sanna Ven - WaarBenJij.nu

Al helemaal gesetteld

Blijf op de hoogte en volg Sanna

01 Februari 2014 | Denemarken, Esbjerg

Ik zit inmiddels al sinds woensdagmiddag in Esbjerg. Mijn ouders zijn vanochtend weer vertrokken naar Nederland, zij zijn hier gebleven om nog een aantal dingen te regelen. Er moesten nog wat dingen geregeld worden zoals verlichting, internet, inrichting etc... Dan is het soms wel erg handig om een vader te hebben die graag en goed klusjes doet en een moeder die overal wat vanaf weet :D Ik ben hun daarom ook erg dankbaar voor hun moeite.
Ik heb nog geen internet, dit krijg ik waarschijnlijk komende week dinsdag. Ik zit nu even in de MacDonalds met mijn laptopje, moet wat he. Heb wel gemerkt dat in je eentje zijn plus geen internet niet erg aan te raden is! Maar het duurt niet lang meer gelukkig :)
Heb ook vandaag gesport in een grote sportschool op 5 minuten loopafstand van mijn appartementje, erg handig dus!!
Na dit weekend begin ik met mijn stage op de internationale school hier in Esbjerg. Ik ben er gisteren al even naartoe gefietst en werd heel vriendelijk ontvangen. Ze hadden er erg zin in om met mij samen te werken en vonden het helemaal geweldig dat ik er was. Dat gevoel was wederzijds :)
Maandagavond komt Bas met de trein aan in Esbjerg en blijft hij tot de woensdag erna, een dikke week dus! Heb er erg zin in om hem een beetje rond te leiden in mijn stadje voor de komende 4 maanden. Zodra ik internet heb zal ik hier uiteraard wat meer informatie op delen, houd ook facebook in de gaten :)
Dit was het wel zo'n beetje... Tot mijn volgende verslag! :)
Sanna

PS. Er ligt sneeuw en het is erg koud!!! Gelukkig wordt het de komende week iets warmer :)

  • 01 Februari 2014 - 19:50

    Gioia:

    Hoi Santje,

    We zijn inmiddels veilig aangekomen! De reis is goed gegaan.
    Fijn dat je de weg naar Mac Donalds hebt gevonden, even op internet, natuurlijk heel belangrijk!
    Goed dat je hebt kunnen sporten, wees Diana maar dankbaar voor al dat geregel!
    Geniet van alles, veel succes met de stage maandag en ik hoop dat je snel internet hebt, zodat we kunnen 'skypen'.

    Groetjes, Gioia, xxxxxxx
    Dikke knuffel van Cody en Juno.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanna

Hoi, mijn naam is Sanna (dus niet Sanne) en ben 21 jaar. Momenteel zit ik in het 4e leerjaar en probeer ik in juli mijn diploma voor de Bachelor van Sports & Education te behalen. Voordat ik dit prachtige papiertje mag binnenhalen, dien ik een afstudeerstage te lopen. Mijn afstudeerstage ziet er iets anders uit dan bij de 'normale' studenten. Mijn stage vindt namelijk plaats op Esbjerg International School. Dit is een internationale school gelegen in het plaatsje Esbjerg (aan de Westkust van de provincie Jutland van Denemarken). Hier zal ik de lessen van het vak 'physical education' verzorgen voor alle jaren (basisschool- en middelbare schoolleeftijd). Op deze school hoop ik veel nieuwe ervaringen op te doen. Niet alleen binnen het onderwijs, maar ook binnen de cultuur. Daarbij woon ik 4 maanden op mezelf in een land waar ik de taal (nog) niet van spreek. Tijdens mijn verblijf probeer ik de Deense taal onder de knie te krijgen en mijn Engels te verbeteren. Het is een hele uitdaging voor mijn vaardigheden wat betreft lesgeven als lichamelijke opvoeding docente, maar tevens net zo'n uitdaging voor mij als persoon. Ik zal zeker up's en down's meemaken, maar dat heb ik er wel voor over. Al met al hoop ik hier veel te leren en mee te maken :)

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 8668

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 31 Mei 2014

Afstudeerstage in Esbjerg (DK)

Landen bezocht: